Bună ziua
RO   RU   EN

Intră
(22) 450 750

INFO LINE
MCS Servicii
Garantie

1.       Termenul de garantie este indicat in anexa si este valabil din momentul semnarii Certificatului de Garantie.
2.       MCS se obliga sa inlature defectiunile componentelor pe intreaga perioada de garantie.
3.       Perioada de reparatie in garantie este de maxim 14 zile. Termenul de garantie se prelungeste cu  durata perioadei de reparatie.
4.       Livrarea marfii presupuse defecte catre serviciul tehnic MCS se va efectua din contul clientului. 
5.       Termenul de garantie a pieselor inlocuite expira odata cu termenul de garantie prevazut initial pentru produsul schimbat.
6.       Garantia este valabila la prezentarea Certificatului de Garantie indeplinit corect.
7.       Produsele defectate se prezinta in cutia originala cu setul complet de accesorii.
8.       Deservirea tehnica a produselor procurate de la MCS se efectueaza in serviciile tehnice situate in orasul Chisinau pe adresa:
                                     str. Kiev 6/1 tel. 022 45-07-50
 
Conditiile de Garantie:
Nu pot fi deservite tehnic in baza Certificatului de Garantie bunurile ce prezinta defecte care au aparut in rezultatul:
  •   Deteriorarii mecanice a bunurilor, transportarii incorecte;
  •   Corectarii sau falsificarii Certificatului de Garantie, imposibilitatii de a identifica modelul si/sau numarul de serie(fabricare) a produsului;
  •   Calamitatilor naturale: fulgere, incendii, inundatii, etc., sau din alte cauze ce au survenit independent de vointa vanzatorului sau a producatorului;
  •   Patrunderii in interiorul produsului a obiectelor interzise, lichide, insecte; Exploatarea aparatului in mediu umed, coroziv sau cu praf in exces;
  •   Disfunctiei datorate condensului;
  •   Reparatiei  sau aducerii unor modificari de modernizare sau de marire a performantei (overclocking), asupra produsului de catre persoane neautorizate;
  •   Utilizarii produsului in conditii afara de cele casnice, improprii produsului;
  •   Deteriorarii echipamentelor  de inscriere si citire a unitatilor  optice in urma folosirii discurilor necalitative;
  •    Folosirii  incorecte a aparatelor fata de tensiunea de alimentare sau prezentarea cu cablul original de alimentare deteriorat;
  •  Devierii de la Standardele Tehnice de Stat a retelelor ce alimenteaza sau asigura legatura telecomunicationala a bunului procurat(de exemplu: fluctuatiile de tensiune de pe reteaua electrica).
          MCS nu raspunde de problemele  de compatibilitate ce pot aparea in urma folosirii produselor procurate separat.
          MCS nu poarta nici o raspundere in cazul pierderii, deteriorarii produselor programe licentiate si informatiei de alt caracter de catre client ce a survenit ca urmare a unor defectiuni (de exemplu: deteriorarea, virusarea unitatii de stocare a informatiei "HDD").
          In cazul defectiunii unui anumit component, MCS se obliga sa inlature defectul sau sa-l substituie. Daca acest lucru este imposibil de efectuat , MCS se obliga sa inlocuiasca componentul cu unul cit mai apropiat dupa parametrii tehnici de cel initial. In asa caz clientul va achita diferenta de pret(daca pretul noului component va fi mai mare decit celui defectat), fiind calculata ca diferenta dintre pretul actual al produsului nou-instalat si pretul actual al componentului defect.
          In cazul prezentarii la Serviciul Tehnic a produselor desigilate (cu etichetele sau sigiliile de garantie inlaturate), produsele date se vor scoate de sub garantie.
          Garantia nu se raspindeste asupra consumabilelor (acumulatoare, baterii, cartuse, hirtie termica s.a.) si a porturilor intrare/iesire (USB, Lan, Audio, PS/2, etc.).
         ATENTIE!!! In conformitate cu acordurile dintre MCS si partenerii sai anumite categorii de marfa vor fi PRIMORDIAL deservite in centre tehnice autorizate. Aceste categorii de bunuri vor fi insotite de certificate de garantie aparte si intocmite de catre reprezentantii MCS in momentul perfectarii vanzarii. Cu astfel de produse, presupuse defecte, clientul se va adresa doar in serviciile tehnice specializate locale. Adresele si numerele de contact sunt indicate in certificatele insotitoare de bun, la fel unele sunt indicate in continuare:
  Produse APPLE - DAAC System Integrator, Chisinau, str. Calea Iesilor 10, tel. 022 50-97-09
"  Produsele SAMSUNG - Vlanatex, Chisinau, str.Ismail, 88/1, tel. 022 54-54-74
                               "
"  Produsele PHILIPS, LG, PANASONIC - ACO-SERVICE-ELECTRON, str. M.Banulescu-Bodoni 45, tel. 022 22-40-54
                                                                                                 "
  Produsele Hewlett Packard - S&T, Chisinau, str. S. Lazo 40, tel. 022 21-86-00
"  Produsele CANON -  Nippon-Teh, Chisinau, str. I. Creanga 6V, tel. 022 87-01-70
                                                  "
  Produsele ACER -Kvazar-Micro,Chisinau, bd. C. Neruzzi 2, of.310, tel. 022 54-54-45
  Produsele D-Link – Service Center D-Link, Chisinau, bl. C. Negruzzi 8, tel. 022 26-03-51
Semnatar al prezentului act, liber si nefiind impus de nimeni, in plina constiinta si deplina capacitate de folosinta si exercitiu, fiind de acord si acceptind, ma oblig sa respect toate conditiile stipulate mai sus fapt pentru care si semnez.
 
Produse cu certificat de garantie emis de producator
Pentru o parte dintre produsele vandute vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
 
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator.
 
 
MAXLINIE- COMP SRL    

IDNO 1003600031590
TVA 0603698   
BC“Moldindconbank”S.A. fil.Kiev                                                                                                                                
MOLDMD2X336
MD69ML000000000022510361

  22 450 750 
  Luni - Vineri- 09:00 - 19:00
 întrebări generale: mcs@mcs.md